V Direct pojišťovně věříme, že žádná zpětná vazba není malá. Ať už jde o velkou připomínku, nebo krátký komentář, každou recenzi bereme vážně. Je to pro nás příležitost zjistit, co vám dělá radost a kde vás naopak zbytečně trápíme. Díky vám pak můžeme naše služby vylepšovat tak, aby byly rychlé, jednoduché a přátelské. A šité vám doslova na míru.
A protože nechceme zůstat jen u slov, ukážeme vám pár příkladů, jak jsme naše služby zlepšili právě na základě vašich podnětů.
📸 Snadnější focení při sjednání havarijního pojištění
Pokud máte havarijní pojištění, pak si možná pamatujete, že pro jeho uzavření bylo potřeba nafotit váš vůz. A nám se dříve stávalo, že právě tohle focení v naší appce nefungovalo tak, jak by mělo. Foťák zlobil, rád ukazoval bílou nebo naopak černou obrazovku, nebylo možné zpětně nastavit oprávnění k fotoaparátu… Důvodem trablů byl fakt, že jsme využívali aplikaci třetí strany, na který jsme neměli takový vliv, jaký bychom potřebovali. A protože stížnosti přibývaly, rozhodli jsme se vyvinout vlastní řešení, které bude přímo součástí naší mobilní aplikace. A povedlo se. Díky tomu je dnes focení mnohem spolehlivější a problémy prakticky vymizely.
📝 Jednodušší hlášení škody
Psali jste nám, že je webové hlášení škody příliš složité – hodně políček, nejasné texty a tu a tam nějaká nefunkční část. Tak jsme se pustili do úprav a postupně jsme převedli hlášení škod do moderní a přehledné podoby. Teď je celý proces mnohem rychlejší a pohodlnější. A opět – stížnosti úplně vymizely.
🌍 Cestovní pojištění bez zbytečné registrace
Stojíte ve frontě na letišti, čekáte na check-in a najednou si vzpomenete, že nemáte cestovní pojištění. Nevadí, u Directu jej lze v appce sjednat doslova lusknutím prstu. Ale ouha! Necestujete sami, jedete s celou rodinou, takže musíte otrocky zas a znova vypisovat informace každého člena rodiny… Jasně, že jsme tohle chtěli okamžitě napravit. A napravili, takže dnes už nemusíte pořád dokola registrovat spolucestující, pro které uzavíráte cestovko. Stačí je v appce přidat na dva kliky – a hotovo.
👉 A takových příkladů máme víc. Najdete je na tomto webu: recenze Direct pojišťovny. My je tam pravidelně přidáváme a aktualizujeme. Máme radost z vašich zpětných vazeb, a to dokonce i z těch kritických. Protože hlavně takové nás posouvají dál. Ale ať už je vaše recenze pochvalná, nebo kárající, to hlavní zůstává: nasloucháme vám, všechny připomínky bereme vážně a proměňujeme je v konkrétní změny.
Přečtěte si také:
📌 Škodní inflace: Proč pojištění zdražuje víc než rohlíky?
📌 Nové pojištění majetku – nejširší krytí a fér podmínky
📌 Balíček Premium – nejlepší pojištění pro psy a kočky
💚 Autorka Alena Kastnerová:
Jsem copywriterka s více než dvacetiletou praxí. Tu teď uplatňuji ve svém psaní o pojištění: informace získané od svých kolegů-odborníků překládám do lidštiny, aby jim každý, kdo se o pojištění potřebuje něco dozvědět, dobře rozuměl. Jednoduchost a srozumitelnost je to, co se snažím pojišťováckým textům přinést. A nadto se je snažím čtenářům překládat tak, aby i oni viděli v pojištění to, co já: zajímavý a sexy obor. 😊