Havarijní pojištění

Vaše jistota pro případ nehody,
krádeže, zásahu živlů a vandalů.
Rychlý výpočet ceny pojištění vozidla
Díky SPZ zkusíme dohledat, co se dá a vyplnit údaje za vás. Nemám SPZ

Výhody havarijního pojištění u Directu

*
Sjednáte snadno a online
Nemusíte na pobočku. Auto máte pojištěné za deset minut a nafotíte si ho sami.
*
Rychlé řešení menších škod
Drobné škody si snadno vyřešíte sami v naší online aplikaci.
*
Výhody pro mladá auta
Pojistěte se jen proti rizikům, která vám hrozí. Pro mladá auta do 5 let máme navíc speciální výhody.

O havarijním pojištění

Havarijní pojištění kryje škody na vašem autě, motorce nebo jiném vozidle. Podle toho, kde a jak jezdíte, si vyberete, na jaké situace chcete pojistit, ať je to dopravní nehoda, srážka se zvířaty, škoda způsobená přírodními živly nebo vandaly.

Výši krytí a spoluúčast si nastavíte také sami. My vám doporučíme optimální variantu, ale vy sami nejlépe víte, jak jste na tom za volantem.

Speciálně pro mladá auta

Pro auta, která jsou mladší 5 let, máme výhody. Pojištění na všechna rizika na hodnotu vozidla a k němu zachování kupní ceny auta v případě totálního zničení a krádeže nebo každoroční slevu na pojistném ve
výši 7 %. Stačí si vybrat.

Asistenci zdarma v ČR i v zahraničí

Když způsobíte nehodu a vaše auto je nepojízdné, proplatíme vám příjezd a práci mechanika, vyproštění vozidla, odtah do nejbližšího servisu a další služby. Pomůžeme vám také v případě, kdy prorazíte pneumatiku nebo natankujete špatné palivo, případně vám palivo na cestě dojde. V ČR do výše 3 000 Kč, v zahraniční ve dvojnásobné výši. Pokud vám základní asistence nestačí, můžete si zvolit ze 3 placených variant. Více o asistenčních službách se dozvíte zde.

Fér servisy Direct

Pokud nemáte svůj oblíbený autoservis, doporučíme vám spolehlivou, námi ověřenou provozovnu. Ve Fér servisu vám auto opraví přednostně a my vám zaplatíme všechny opravy související s nehodou, na které máte nárok.
*

Možnosti havarijního pojištění

Výběr rizik, která chcete pojistit, je jen na vás. Pokud si nejste jistí, poradíme vám s výběrem.

Rizika

*
Dopravní nehoda s krytím až do hodnoty vozidlainfo
*
Škody způsobené zvířaty s krytím až do hodnoty vozidlainfo
*
Krádež, poškození vandaly s krytím až do hodnoty vozidlainfo
*
Poškození přírodními živly s krytím až do hodnoty vozidlainfo
*
Zlevňující havarijkoinfo
*
Havarijko na kupní cenu autainfo

Sjednání pojištění auta online za 10 minut

Nastavte si pojištění, jaké vám vyhovuje. Záleží na tom, kde a jak jezdíte a jak si ceníte
svého auta a klidu. Když si nebudete vědět rady, zavolejte nebo zajděte k nám.
Rychlý výpočet ceny pojištění vozidla
Díky SPZ zkusíme dohledat, co se dá a vyplnit údaje za vás. Nemám SPZ
  • *
    Po telefonu
    Zavolejte a pojištění sjednáme společně.
    221 221 221Každý všední den od 8 do 19 hodin
  • *
    Na pobočce
    Vyberte si, kam to máte nejblíž
    a přijďte k nám.
    Mapa poboček
  • *
    Nechte to na Pepovi
    Poradí vám specialista na pojištění aut. Pomůže vám s výběrem nebo vše vyřeší za vás.
    Každý všední den od 8 do 17 hodin

Pro ty, co už mají povinné ručení

U Directu
Havarijní pojištění si k povinnému ručení můžete sjednat kdykoliv, v libovolném rozsahu. Frekvenci plateb si nastavíte stejně jako u povinného ručení.
U jiné pojišťovny
Havarijní pojištění si u nás můžete sjednat i samostatně. Poradíme vám také s přechodem na povinné ručení u Directu.

Mobilní aplikace Nafoť a jeď

Než vám začne platit havarijní pojištění, potřebujeme znát stav vašeho vozidla. Nemusíte jezdit za technikem, ani na něj čekat doma. Stáhnete si naši aplikaci a auto si nafotíte sami.
Mobilní aplikace Nafoť a jeď*
*

Na co se nejvíc ptáte

Kdy mi začne platit pojištění?
Vaše smlouva začne platit po zaplacení první splátky pojistného. Splatnost najdete ve vašem návrhu pojistné smlouvy. Samotné pojištění vám platí od data a hodiny, které máte ve smlouvě uvedené jako počátek pojištění.
Jak nafotit auto pro havarijní pojištění?

Vozidlo si buď můžete nafotit sami, nebo nechat fotodokumentaci na nás. První možnost je rychlejší - s naší aplikací Nafoť a jeď vám zabere nejvýš čtvrt hodiny. Apku podporuje Android i iOS. Nebo své vozidlo nafoťte podle našeho návodu, ke kterému vám přidělíme jedinečný kód, a fotky nám pošlete e-mailem na info@direct.cz. Pokud si na focení vozidla sami netroufáte, nafotíme vám jej na kterékoli naší pobočce, nebo si můžete domluvit návštěvu mobilního technika.

Podrobné informace, odkaz ke stažení aplikace, manuál a vše potřebné dostanete v uvítacím e-mailu po sjednání pojištění.

Jak nahlásit pojistnou událost?
Škodu na vozidle, které máte pojištěné u Directu, nahlaste na telefonním čísle 270 270 777 nebo online. K nahlášení škody si připravte:
  • číslo smlouvy vašeho havarijního pojištění
  • osvědčení o registraci vozidla (velký technický průkaz)
  • údaje o totožnosti všech, kteří u nehody byli
  • informace o tom, kde a kdy k nehodě došlo
Jak vyplnit Záznam o dopravní nehodě?

Vždy doporučujeme mít v autě formulář Záznam o dopravní nehodě, který vám usnadní zápis o okolnostech havárie.

  1. Záznam vyplňte pečlivě, ať nezapomenete na žádné údaje nebo omylem nezaměníte údaje jednotlivých účastníků. Po podpisu a oddělení listů nebudete údaje moct měnit.
  2. Důkladně zaznamenejte podrobnosti havárie. Nejčastěji lidé chybují v těchto oddílech:
    • Označení místo střetu šipkou (bod č. 10) - místo označte co nejpřesněji.
    • Okolnosti nehody (bod č. 12) - projděte si všech 17 možností a označte křížkem ty, které se týkají vaší nehody, a to pro každý vůz nehody. Do závěrečného políčka uveďte u každého vozidla počet vámi takto označených políček.
    • Plánek dopravní nehody (bod č. 13) - nákres by měl být co nejpřesnější a jasně označit silnici, jména ulic, šipky směru jízdy vozidel, případně dopravní značky či semafory.
  3. Uveďte kontakty na svědky nehody nebo spolujezdce (jméno, adresu, telefon či e-mail). Jejich svědectví slouží v případě, kdy účastníci popisují průběh dopravní nehody odlišně.
  4. Kompletně vyplněný formulář podepište a nechte jej podepsat i druhým řidičem, kterému dáte jednu kopii záznamu. Druhou kopii si ponecháte pro sebe a pro předání pojišťovně.
  5. Pokud se dopravní nehoda týká maximálně dvou aut, postačí vám jedna sada formulářů. V případě několika poškozených aut budete pro záznam nehod potřebovat víc formulářů.

Náš tip:
Nechte si do Záznamu o dopravní nehodě od viníka napsat doznání, například do poznámky ve spodní části záznamu. Samotný Záznam o nehodě doznáním není. Snažte se také zjistit název pojišťovny, u které má viník povinné ručení. Urychlí to proces řešení škody a to hlavně v případě, že se jedná o škodu v zahraničí.

Jak postupovat při dopravní nehodě?
Při dopravní nehodě se snažte zachovat klid a dbejte především na svou bezpečnost.
  1. Zastavte vozidlo a zabezpečte místo nehody (zapněte varovná světla, oblečte si výstražnou vestu a umístěte výstražný trojúhelník). Pokud to půjde, držte se za svodidly.
  2. Poskytněte dle svých možností první pomoc zraněným. Zavolejte záchrannou službu (číslo 155) a policii (číslo 158), případně hasiče (číslo 150), nebo se obraťte na tísňovou linku (číslo 112).
  3. Policii volejte vždy za těchto okolností:
    • dojde ke zranění nebo usmrcení některého z účastníků nehody,
    • škoda na některém z vozidel (včetně přepravovaných věcí) přesáhne 100 000 Kč,
    • některý z účastníků nehody odmítne sepsat a podepsat záznam o dopravní nehodě nebo se s ostatními účastníky nedomluvíte na tom, kdo nehodu zavinil,
    • dojde ke škodě na majetku třetí osoby, která na nehodě neměla účast (např. u poškození zaparkovaného vozidla, sloupu veřejného osvětlení, svodidel, dopravního značení či střetu se zvířaty).
  4. Uvedená pravidla platí v České republice. Podobné je to i na Slovensku. Nezapomeňte, že každý stát má jiná pravidla pro volání policie k dopravní nehodě, která se stala na jeho území.
  5. Pokud nebudete volat policii, doporučujeme vám nafotit si místo nehody z různých úhlů, včetně rozsahu poškození vozidel. S ostatními účastníky nehody vyplňte záznam o dopravní nehodě. Vyplňte všechny náležitosti a poté záznam všichni podepište. Vždy se snažte zjistit co nejvíce o ostatních účastnících nehody, a to především jméno a příjmení, SPZ vozidla a pokud možno také název pojišťovny, u které mají účastníci ke svému vozidlu sjednané povinné ručení.
  6. Pokud bude vaše auto nepojízdné a budete potřebovat odtah auta nebo jiné asistenční služby, zavolejte na nepřetržitou linku +420 291 291 291. Číslo na asistenční službu najdete také na vaší zelené kartě.
*