FAQ

Vyberte značky pro přesnější hledání

pojištění odpovědnosti
sjednání smlouvy
smlouva
správa smlouvy
úrazové pojištění
autopojištění
vinkulace
appka
pojištění majetku
motorky
havarijní pojištění
pojištění flotil
krátkodobé havarijko
povinné ručení
platba
cestovní pojištění
garance mobility

Můj dům neslouží jen k bydlení, ale i k podnikání. Mohu si ho pojistit v rámci pojištění majetku?

pojištění majetku

Ano, dům si pojistit můžete. Podmínkou je, že více jak polovina domu je určena k bydlení. Pokud je více než 50 % domu určeno na podnikání, kontaktujte nás, vypracujeme vám individuální nabídku.

Kde můžu auto nechat z havarijního pojištění opravit?

havarijní pojištění

Klidně ve vašem oblíbeném servise. Pokud žádný takový nemáte, doporučíme vám spolehlivou, námi ověřenou provozovnu.

Co potřebuji k nahlášení pojistné události u pojištění odpovědnosti?

pojištění odpovědnosti

Přečtěte si, jak u nás probíhá řešení škod.

Pro nahlášení škody od vás budeme potřebovat:

  • číslo vaší pojistné smlouvy,
  • vaše identifikační údaje,
  • identifikační údaje poškozeného (jméno, příjmení, popř. název firmy, kontaktní údaje),
  • popis příčiny vzniku pojistné události,
  • místo, datum a čas vzniku pojistné události,
  • odhad výše vzniklé škody,
  • dokumentace (foto, video) vzniklého poškození.

Co dělat, když zapomenu heslo do appky?

appka

Nic se neděje. Na přihlašovací stránce zažádáte o obnovení hesla. Potom zadáte e-mail a my vám na telefonní číslo uvedené ve smlouvě pošleme ověřovací kód. Ten naťukáte do appky, nastavíte si nové heslo a přihlásíte se.

K čemu je havarijní pojištění motorky?

motorky

Zatímco povinné ručení motorky je tu od toho, aby zaplatilo škody, které při nehodě způsobíte někomu jinému, havarijní pojištění zaplatí škody na vašem motocyklu. 

U Directu si můžete jednoduše vybrat rizika, která chcete mít pojištěná – dopravní nehoda, střet a poškození zvířaty, odcizení a vandalismus nebo přírodní nebezpečí.

Na jak dlouho si můžu sjednat havarijní pojištění u svého vozu?

havarijní pojištění
autopojištění

Havarijní pojištění si můžete sjednat buď na dobu neurčitou, nebo na dobu určitou v délce trvání od 7 dnů až jeden kalendářní rok. Pokud uzavřete havarijní pojištění na dobu kratší než 30 dnů, smlouva bude platná pouze v případě úhrady pojistného ke dni počátku vašeho pojištění.

Co dělat, když se mi v zahraničí něco stane s autem?

krátkodobé havarijko

Pokud bude vaše auto nepojízdné a budete potřebovat odtah auta nebo si nevíte rady, jak postupovat, zavolejte na nonstop linku +420 291 291 291


Uzavřel jsem povinné ručení,kdy dostanu originál zelené karty?

povinné ručení
autopojištění

Dočasnou zelenou kartu s platností 30 dnů od nás dostanete e-mailem hned po uzavření pojistné smlouvy na povinné ručení. Po zaplacení pojistné smlouvy obdržíte dlouhodobou zelenou karu také poštou společně s Pojistkou a Záznamem o dopravní nehodě.

V případě pojištění nového vozidla nebo vozidla, kterému v okamžiku pojištění nebyla přidělena RZ, bude první zelená karta vystavena pouze s VIN vozidla. Jakmile nám RZ vozidla doplníte, zašleme vám novou zelenou kartu, ve které bude RZ vozidla místo VIN vozidla.

Pro jaká zařízení je appka dostupná?

appka

Appka je dostupná pro zařízení iOS verze 14.0 a vyšší a pro zařízení Android verze 6.0 a vyšší.

Můžu přes appku nahlásit škodu?

motorky

To zatím nejde, ale už na tom makáme. Takže do budoucna s tím můžete počítat. Škody ale můžete hlásit online i nyní, stačí k tomu využít naše online formuláře.

Co dělat, když zapomenu heslo?

appka

Nic se neděje. Na přihlašovací stránce, zažádáte o obnovení hesla. Potom zadáte e-mail a my vám na telefonní číslo zadané u smlouvy pošleme ověřovací kód. Ten naťukáte do appky, nastavíte si nové heslo a přihlásíte se.

Kdy mi havarijní pojištění začne platit?

havarijní pojištění

Vaše smlouva začne platit po zaplacení pojištění a schválení zaslaných fotek. 

Samotné pojištění vám platí od data a hodiny, které máte ve smlouvě uvedené jako počátek pojištění. 

Co je havarijní pojištění?

havarijní pojištění

Havarijní pojištění zaplatí škody na vašem autě, když například nabouráte nebo vám ho poničí vandalové či kroupy. Záleží na tom, jaká rizika máte sjednaná. 

Na tyto škody tedy nestačí mít jen povinné ručení. To totiž zaplatí jen škody, které způsobíte ostatním.

Uzavřel jsem u vás havarijní pojištění, kdy mám poslat fotografie vozidla?

havarijní pojištění
autopojištění

Auto nafoťte a fotky pošlete nejdříve pět dnů před počátkem platnosti vašeho havarijního pojištění.

Jak dlouho můžu náhradní auto využívat?

garance mobility

Po dobu, kdy budeme v některém ze servisů Direct auta vaše auto opravovat nebo servisovat. 

Pokud na opravu nebo servis auta budou chybět náhradní díly (na jejich dodání se musí čekat více jak 30 pracovních dnů) a vaše vozidlo bude technicky způsobilé k provozu, servis se s vámi domluví na tom, že si převezmete neopravené vozidlo a náhradní auto v průběhu následující 2 pracovních dnů po oznámení vrátíte zpět.