Vyberte značky pro přesnější hledání
Jak můžu změnit nebo upravit údaje na mé smlouvě?
Uzavřel jsem u vás havarijní pojištění, kdy mám poslat fotografie vozidla?
Co dělat, když zapomenu heslo?
Chci platit ze zahraničí, jaký mám použít IBAN a SWIFT kód?
Mám nárok na náhradní vozidlo jako poškozený při dopravní nehodě způsobené vozidlem pojištěným u jiné pojišťovny?
Mám nárok na náhradní vozidlo, pokud jsem si své vozidlo poškodil během pojistné události?
Jak mám postupovat, pokud dojde ke škodě na pojištěném majetku?
Můj dům neslouží jen k bydlení, ale i k podnikání. Mohu si ho pojistit v rámci pojištění majetku?
Byla mi způsobena škoda osobou, která má u vás pojištění odpovědnosti. Jak mám postupovat při náhradě škody?
Co potřebuji k nahlášení pojistné události u pojištění odpovědnosti?
Jak mám oznámit pojistnou událost úrazového pojištění?
Kde najdu formuláře a dokumenty k úrazovému pojištění?
Uzavřel jsem povinné ručení,kdy dostanu originál zelené karty?
Můžu jet s náhradním autem do zahraničí?
Jakým způsobem můžu pojištění zaplatit?
Pokud se u vás změnily nějaké údaje jako například bydliště, telefon nebo registrační značka, můžete si vybrat z několika možností, jak nám dát vědět. Uveďte nám prosím i číslo vaší smlouvy, abychom vám změny rychle vyřídili.
Vaše údaje jednoduše změníte:
- v naší mobilní appce
- přes online webový formulář
- přes e-mail info@direct.cz
- přes telefon 221 221 221 (každý všední den, 8-18 h)
- přes zprostředkovatele, pokud jste přes něj smlouvu sjednávali
- nebo poštou na (adresa: Direct pojišťovna, a.s., Nové sady 996/25, 602 00 Brno).
Auto nafoťte a fotky pošlete nejdříve pět dnů před počátkem platnosti vašeho havarijního pojištění.
Nic se neděje. Na přihlašovací stránce, zažádáte o obnovení hesla. Potom zadáte e-mail a my vám na telefonní číslo zadané u smlouvy pošleme ověřovací kód. Ten naťukáte do appky, nastavíte si nové heslo a přihlásíte se.
Pro platbu ze zahraničí použijte prosím tyto údaje:
IBAN: CZ47 0100 0001 2315 6290 0267
BIC (SWIFT): KOMBCZPPXXX
Komerční banka, a.s.
Na Příkopě 33, 114 07 Praha 1
Jako poškozený máte na náhradní vozidlo nárok. Nárok uplatněte u pojišťovny, u které mělo vozidlo, které způsobilo škodu na vašem vozidle, v den nehody sjednáno povinné ručení. Je však důležité, aby zapůjčení náhradního vozidla bylo účelné (např. nevlastníte jiný vůz, vaše poškozené vozidlo mělo platnou STK atd.). Nárok na zapůjčení náhradního vozidla máte po dobu, po kterou své vozidlo, v důsledku jeho poškození, nemůžete využívat. To neplatí, pokud by oprava poškozeného vozidla trvala zjevně nepřiměřeně dlouho.
V případě, že by oprava vašeho vozidla nebyla možná nebo ekonomicky účelná, máte nárok na náhradní vozidlo do doby, než budete jako poškozený seznámen se skutečností, že se jedná o tzv. totální/úplnou škodu.
Na náhradní vozidlo máte nárok v případě, že je jeho poskytnutí součástí sjednané varianty asistenčních služeb nebo jste sjednali volitelné připojištění Náhradní vozidlo.
Náhradní vozidlo lze využít v případech, které jsou uvedeny v podmínkách pro poskytování asistenčních služeb.
Přečtěte si, jak u nás probíhá řešení škod.
Ano, dům si pojistit můžete. Podmínkou je, že více jak polovina domu je určena k bydlení. Pokud je více než 50 % domu určeno na podnikání, kontaktujte nás, vypracujeme vám individuální nabídku.
Pokud vám byla způsobena škoda naším klientem s pojištěním odpovědnosti, doporučujeme následující postup:
Přečtěte si, jak u nás probíhá řešení škod.
Pro nahlášení škody od vás budeme potřebovat:
Jakmile ukončíte léčení a rehabilitaci po úraze, vyplňte tiskopis Oznámení pojistné události – Úraz a doložte kopie veškeré zdravotní dokumentace k úrazu. Vše můžete poslat jednoduše e-mailem na info@direct.cz.
Všechny dokumenty, oznámení či oceňovací tabulky najdete online na našem webu.
Dočasnou zelenou kartu s platností 30 dnů od nás dostanete e-mailem hned po uzavření pojistné smlouvy na povinné ručení. Po zaplacení pojistné smlouvy obdržíte dlouhodobou zelenou karu také poštou společně s Pojistkou a Záznamem o dopravní nehodě.
V případě pojištění nového vozidla nebo vozidla, kterému v okamžiku pojištění nebyla přidělena RZ, bude první zelená karta vystavena pouze s VIN vozidla. Jakmile nám RZ vozidla doplníte, zašleme vám novou zelenou kartu, ve které bude RZ vozidla místo VIN vozidla.
Do zahraničí můžete náhradním autem odcestovat jen s výslovným písemným souhlasem servisu. Musí to být uvedené ve smlouvě.
Můžete si vybrat z několika možností úhrady. Záleží na vás, co vám nejvíce vyhovuje. Nejrychlejší způsob je přes platební bránu PayU, a to buď platbou přes platební kartu nebo online převodem v internetovém bankovnictví. Platební bránu najdete ve sjednavači při sjednání smlouvy, v našem uvítacím e-mailu po sjednání smlouvy nebo na našich webových stránkách v sekci Zaplatit pojistné.
Dále můžete smlouvu zaplatit bankovním převodem na č. účtu 123-1562900267/0100, poštovní poukázkou nebo v naší Direct appce .