Vaše recenze nás posunují dál. Opravdu. 


Děkujeme za vaše zkušenosti, které si skutečně bereme k srdci – jako zákazníci jste v Directu vždy na prvním místě. Podívejte se, na jakých hodnotách  stavíme.  

Jak jste byli spokojeni se sjednáním smlouvy?

Chceme, aby pro vás bylo správné sjednání pojištění co nejjednodušší.

Co se vám nelíbilo:

„Při sjednání pojištění auta jsem nemohl nalézt možnost nastavit jinou frekvenci než roční."

Jak jsme to vyřešili:

Na základě zpětné vazby jsme v našem novém sjednavači přidali možnost nastavit frekvenci placení již při výběru rizik. Klient tak nyní najde možnost nastavení frekvence placení již v průběhu sjednávání pojištění, nikoli až na konci, jak to bylo dříve. 

Záleží nám na tom, abyste na našem webu našli vše, co potřebujete. 

Co se vám nelíbilo:

„Při sjednání pojištění nemohu nalézt konkrétní informace ohledně toho, co je zahrnuto v nákladech na asistenci a co není."

Jak jsme to vyřešili:

V rámci našeho nového sjednavače jsme připravili nejen jednoduchý přehled rozsahu asistencí, ale také ilustrativní příklady, které pomáhají klientům vybrat tu nejlepší asistenci odpovídající jejich potřebám. Současně jsme spustili také stránku věnovanou asistenčním službám, kterou naleznete tady.   

A co péče kolegů z našeho call centra?

Hlavně přehledně.

Co se vám nelíbilo: 

„Špatně se orientuji mezi vašimi online formuláři, nemůžu najít ten správný, který potřebuji. Musím změnit údaje o vozidle, ale nevím, který formulář vyplnit..." 

Jak jsme to vyřešili: 

Nabídku online formulářů jsme zmodernizovali a seskupili jsme je podle témat, která jsou pro naše klienty nejčastěji relevantní. Díky tomu nyní klienti snadno najdou cestu, jak vyřešit to, co potřebují, jako například online změnu údajů u vozidla nebo online ukončení smlouvy. 

Jsme tu i pro cizince

Co se vám nelíbilo?

„Cizinec bez českého telefonního čísla neměl možnost využít naši aplikaci." 

Jak jsme to vyřešili: 

Registraci do naší mobilní aplikace jsme upravili a zjednodušili tak, aby ji mohli využívat i cizinci s jinými předvolbami, než je +420.

Zvládli jsme nahlášení a řešení vaší škody?

Jsme fér a transparentní.

Co se vám nelíbilo:

„Potřeboval jsem nahlásit škodu z připojištění skel, ale na vašem webu jsem se nedokázal zorientovat a nevěděl jsem, kam škodu nahlásit."

Jak jsme to vyřešili:

Na webu jsme upravili popis rozdělovníku, který specifikuje, jaké škody může klient nahlásit. Text "Škoda z havarijního pojištění" jsme upravili na "Škoda z havarijního pojištění a skel". Klient tak už ví, kde přesně má škodu nahlásit.

U nás víte, na čem jste.

Co se vám nelíbilo:

„Poslala jsem vám dokumenty v několika e-mailech a ztratila jsem přehled, které dokumenty jste již přijali a které ještě chybí." 

Jak jsme to vyřešili:

Pro naše klienty jsme vytvořili možnost, nahrát dokumenty do webového rozhraní, kde tak mají přehled, jaké dokumenty je třeba ještě dodat a co případně schází.

Co říkáte na to, jak umíme ukončovat smlouvy?

U nás jste absolutně svobodní. Rukojmí nedržíme.

Co se vám nelíbilo:

„Odejít k vám z jiné pojišťovny je složité."

Jak jsme to vyřešili:

Už nyní mohou klienti majetkového pojištění využít náš generátor výpovědí,  aby pro ně odchod  i odjinud nebyl tak bolestivý

Jednoduše. Přátelsky. A přehledně.

Co se vám nelíbilo:

„Chtěla bych ukončit smlouvu, kterou s Directem mám, ale nevím, jak to udělat. Hledám na webu, ale nemůžu najít…“ 


Jak jsme to vyřešili:

Na náš web jsme do sekce „Vyřešit online“ přidali možnost „Ukončit smlouvu“, díky které klienti rychle a jednoduše najdou všechny informace nutné pro ukončení jejich smlouvy. 

Jaké produkty nabízíme?

Pojištění vozidel

Pojištění majetku

Cestovní pojištění

Pojištění motorek

Pojištění odpovědnosti

Pojištění podnikání

Zobrazujeme pouze vybrané názory od lidí, kteří jsou u nás pojištění nebo u nás uplatnili nárok na pojistné plnění. Názory sbíráme aktivně pomocí dotazníků, následně je zkracujeme nebo stylisticky upravujeme, obsah však zůstává zachovaný.

Mám návrh na zlepšení

Pošlete nám ho

Potřebuji s pojištěním poradit po telefonu

Zavolejte mi

221 221 221

(Jsme tu pro vás po–pá 8–18.)