Děkujeme za vaše zkušenosti, které si skutečně bereme k srdci. Protože jako zákazníci jste v Directu vždy na prvním místě.
Chceme, aby pro vás bylo správné sjednání pojištění co nejjednodušší.
Co se vám nelíbilo:
„Sjednání auto pojištění potřebuje hodně času, je to složité."
Jak jsme to vyřešili:
Sjednavače neustále optimalizujeme. V roce 2023 bude k dispozici nový auto sjednavač, který obsahuje namísto 12 kroků pouze 5.
Každá drobnost se počítá!
Co se vám nelíbilo:
„Vyplňuji majetkový sjednavač a nevím, zda mám zaškrtnout políčko „Nemovitost je v dobrém stavu a bez chátrajících prvků“, když je moje nemovitost teprve rozestavěná.“
Jak jsme to vyřešili:
V majetkovém sjednavači jsme upravili textaci pro případy, kdy ještě nemovitost klienta není dostavěná, aby věděl, co přesně má zaškrtnout.
Jsme fér a transparentní.
Co se vám nelíbilo:
„Dostal jsem málo peněz z pojištění, čekal jsem mnohem víc! Nerozumím tomu!“
Jak jsme to vyřešili:
Klientům, kterým z nějakého důvodu vyplácíme méně peněz z jejich pojištění, popř. jim nemůžeme vyplatit žádné, voláme a důvody našeho rozhodnutí vysvětlujeme.
U nás víte, na čem jste.
Co se vám nelíbilo:
„Mám dotazy k tomu, jak jste vyřešili moji škodu. A rád bych to řešil s konkrétním člověkem, který o ní rozhodl. Nechci volat na call centrum.“
Jak jsme to vyřešili:
V e-mailech, které posíláme klientům s vysvětlením, jak jsme vyřešili jejich škodu, je vždy telefonní číslo na konkrétního člověka, který se jejich případem zabýval.
U nás jste absolutně svobodní. Rukojmí nedržíme.
Co se vám nelíbilo:
„Odejít k vám z jiné pojišťovny je složité."
Jak jsme to vyřešili:
Už nyní mohou klienti majetkového pojištění využít náš generátor výpovědí, aby pro ně odchod i odjinud nebyl tak bolestivý
Jednoduše. Přehledně.
Co se vám nelíbilo:
„Chtěla bych ukončit smlouvu, kterou s Directem mám, ale nevím, jak to udělat. Hledám na webu, ale nemůžu najít…“
Jak jsme to vyřešili:
Na náš web jsme do sekce „Vyřešit online“ přidali možnost „Ukončit smlouvu“, díky které klienti rychle a jednoduše najdou všechny informace nutné pro ukončení jejich smlouvy.
Zobrazujeme pouze vybrané názory od lidí, kteří jsou u nás pojištění nebo u nás uplatnili nárok na pojistné plnění. Názory sbíráme aktivně pomocí dotazníků, následně je zkracujeme nebo stylisticky upravujeme, obsah však zůstává zachovaný.
Zavolejte mi
221 221 221
(Jsme tu pro vás po–pá 8–18.)