Skip to main content

Direct pojišťovna spouští nový spot, ve kterém ukazuje podobu nového loga a to, jak vše řeší lusknutím prstu.

🍾 „Lidé nechtějí řešit pojištění. Lidé chtějí žít.“

Direct pojišťovna spouští nový reklamní klip, který staví právě na tomto sdělení. Ukazuje, že pojištění je něco, co lidé většinou nevnímají, až do doby, než se něco stane. A když k tomu dojde, chtějí řešení lusknutím prstu.

„Hlavním cílem je zábavnou formou ukázat, že skutečně chápeme naše klienty. Zní to jako klišé, ale myslím, že ze spotu je cítit, že nejsme do sebe zahleděná značka. Pojištění je specifický produkt v tom, že platíte něco, co v životě vlastně nechcete využít. O to důležitější je budování důvěry. Nechceme být značka, která vám říká: kupte si pojištění. Ale spíš značka, která je tu na lusknutí prstu, když nás potřebujete – a jinak vám do života nekecá,“ říká Marek Walder, který se v Direct pojišťovně stará o brand.

Ve spotu se objeví i nové logo, které pojišťovna s humorem komentuje tak, že tato změna stejně moc lidí nezajímá. „Jinými slovy říkáme, že chápeme, že lidi mají v životě důležitější starosti a radosti. Chtěli jsme vytvořit něco, co bude lidi bavit. A chtěli jsme jít cestou lehkosti a humoru, který z reklamního prostředí nejen v Česku pomalu mizí. Důležité je také to, že logo se sice mění, ale vše ostatní – hodnoty jako je jednoduchost, rychlost, přátelskost a spolehlivost a důvod, proč tu Direct pojišťovna je, zůstávají stejné,“ dodává Walder.

😹 Nejtěžší úkol? Donutit kočku, aby chvíli v klidu seděla

Na reklamním spotu pracovala kreativní agentura BnT, konkrétně tým Jana Jelínka, a režisérské duo Mugshots – Tomáš Brožek a Jindra Malík v produkci Creative Embassy. „Insight na kterém dlouhodobě stavíme komunikaci Directu – pojištění lusknutím prstu – je poměrně jednoduchý: lidé nechtějí řešit pojištění. Lidé chtějí žít. Ne se vopruzovat. Jediný, kdo chce řešit pojištění jsou… pojišťovny. Proto ukazujeme holčičku, která si užívá života naplno navzdory tomu, že se jí evidentně stala nějaká nehoda. A rodiče, kteří s lehkostí vše vyřeší,“ říká Jelínek. A dodává, že na spolupráci s Directem ho překvapily dvě věci: využití heavy metalu v klipu a to, že pokud bylo na stole více možností, tak Direct vždy vybral tu nejodvážnější.

V samotném klipu pak kromě herců vystupují i zvířata, se kterými je natáčení vždy o něco komplikovanější. „Zvířata a malé děti jsou dost nevyzpytatelní, takže je potřeba s tím počítat a být dobře připravený. V našem případě jsme ale měli velké štěstí. Naše malá protagonistka už byla ve věku malé slečny, takže žádný problém nenastal. Naopak – byla až nečekaně skvělá a profesionální. Nejvíc nám ale dala zabrat kočka. Jeden by nevěřil, jak nemožné je donutit kočku sedět na místě. Lítat, skákat, škrábat, dělat přemety, vyšplhat po zdi až k lustru – to všechno zvládne levou zadní. Ale sedět? Nemožné!“ popisují natáčení režiséři z Mugshots.

👉 Nový reklamní spot Direct pojišťovny si užijte tady.


Přečtěte si také:

📌 Direct pojišťovna mění logo: v hlavní roli lehkost naplno

📌 Pojištění na školu v přírodě – úrazy, storno i klid pro rodiče

📌 Kontrola auta před dovolenou jen za 599 Kč – bezpečná cesta s Directem


Autor Michal Kárný:

Mám rád texty, které jsou jednoduché, přehledné, odpovídají na všechny otázky a dobře se čtou. Pojišťovnictví není jednoduchý obor. V Directu se proto už od roku 2019 snažím o to, aby lidé, kteří mají zájem, díky mým textům rozuměli tomu, co mají pojištěné a kdy jim pojistka pomůže. Pomáhá mi v tom i novinářská praxe z Brněnského deníku Rovnost, kde jsem začínal jako redaktor, pokračoval jako editor a svoje mediální působení ukončoval jako šéfredaktor.

Komentář k článku