Jak postupovat při kalamitě 

Ať už jde o tornádo, povodeň nebo kroupy, jsme připraveni vám co nejrychleji pomoct.
Ozvěte se nám.

Jsme tu pro vás, abychom vám pomohli 

Direct – hlášení škody

270 270 777 (po-pá 8-18 h)

Linka tísňového volání

112

Co je třeba udělat?

  1. 1

    Nedělejte nic, co by mohlo ohrozit na zdraví a životě vás i ostatní.

  2. 2

    Pokud je to možné, pokuste se odvrátit bezprostředně hrozící škody a zmírnit následky již vzniklých škod.

  3. 3

    V případě evakuace dodržujte pokyny a zásady pro opuštění bytu nebo domu dle samosprávy či státní správy.

Co máte poškozeno?

Je vaše auto poškozeno kroupami, vichřicí nebo záplavou?

  1. 1

    Nafoťte poškození.
    Nafoťte vozidlo hned na místě vzniku škody.

  2. 2

    Zajistěte vozidlo proti dalšímu poškození.
    Zakryjte například poškozené sklo, aby nedošlo k další škodě.

  3. 3

    Nahlaste škodu.
    Zavolejte na 270 270 777 – Direct linku hlášení škod (po–pá 8–18 h) nebo vše nahlaste přes web: Vyřešte vše jednoduše online.

  4. 4

    Vyberte, kde vozidlo opraví.
    Pokud je vozidlo nafoceno a je pojízdné, můžete s ním jezdit – pozor, netýká se poškozeného čelního skla, se kterým jezdit nesmíte.
    Kde můžete vozidlo nebo čelní sklo opravit?
    Mapa smluvních servisů Direct pojišťovny.

Informace potřebné k nahlášení 

  1. 1

     Registrační značka (SPZ)

  2. 2

    Informace kdy, kde a jak ke škodě došlo

  3. 3

    Jména a příjmení účastníků nebo svědků škody

  4. 4

    Pokud máte k dispozici, tak fotky z nehody/fotky rozsahu poškození

Jak můžete nahlásit škodu?

  1. 1

    Zavolat na 270 270 777

    Direct linka hlášení škod je vám k dispozici vždycky v Po–Pá v 8:00-18:00.

  2. 2

    Nahlasit škodu online. 

    Můžete vyplnit online formulař Nahlášení škody pro lidi a firmy  

  3. 3

    V mobilní aplikaci Direct.

    Škodu na majetku můžete nahlásit také v appce Direct – Hlášení škody.