Jak postupovat při kalamitě
Ať už jde o tornádo, povodeň nebo kroupy, jsme připraveni vám co nejrychleji pomoct.
Ozvěte se nám.
Jsme tu pro vás, abychom vám pomohli
Direct – hlášení škody
270 270 777 (po-pá 8-18 h)
Linka tísňového volání
112
Co je třeba udělat?
- 1
Nedělejte nic, co by mohlo ohrozit na zdraví a životě vás i ostatní.
- 2
Pokud je to možné, pokuste se odvrátit bezprostředně hrozící škody a zmírnit následky již vzniklých škod.
- 3
V případě evakuace dodržujte pokyny a zásady pro opuštění bytu nebo domu dle samosprávy či státní správy.
Co máte poškozeno?
Je vaše auto poškozeno kroupami, vichřicí nebo záplavou?
- 1
Nafoťte poškození.
Nafoťte vozidlo hned na místě vzniku škody. - 2
Zajistěte vozidlo proti dalšímu poškození.
Zakryjte například poškozené sklo, aby nedošlo k další škodě. - 3
Nahlaste škodu.
Zavolejte na 270 270 777 – Direct linku hlášení škod (po–pá 8–18 h) nebo vše nahlaste přes web: Vyřešte vše jednoduše online. - 4
Vyberte, kde vozidlo opraví.
Pokud je vozidlo nafoceno a je pojízdné, můžete s ním jezdit – pozor, netýká se poškozeného čelního skla, se kterým jezdit nesmíte.
Kde můžete vozidlo nebo čelní sklo opravit? Mapa smluvních servisů Direct pojišťovny.
Informace potřebné k nahlášení
- 1
Registrační značka (SPZ)
- 2
Informace kdy, kde a jak ke škodě došlo
- 3
Jména a příjmení účastníků nebo svědků škody
- 4
Pokud máte k dispozici, tak fotky z nehody/fotky rozsahu poškození
Jak můžete nahlásit škodu?
- 1
Zavolat na 270 270 777
Direct linka hlášení škod je vám k dispozici vždycky v Po–Pá v 8:00-18:00.
- 2
Nahlasit škodu online.
Můžete vyplnit online formulař Nahlášení škody pro lidi a firmy
- 3
V mobilní aplikaci Direct.
Škodu na majetku můžete nahlásit také v appce Direct – Hlášení škody.