Jak postupovat při kalamitě

Ať už jde o tornádo, povodeň nebo kroupy, jsme připraveni vám co nejrychleji pomoct.
Ozvěte se nám.

Jsme tu pro vás, abychom vám pomohli

Direct – hlášení škody

270 270 777 (po-pá 8-18 h)

Linka tísňového volání

112

Co musíte udělat jako první?

Je třeba udělat tyto tři věci

Co je třeba udělat?

1

Nedělejte nic, co by mohlo ohrozit na zdraví a životě vás i ostatní.

2

Pokud je to možné, pokuste se odvrátit bezprostředně hrozící škody a zmírnit následky již vzniklých škod.

3

V případě evakuace dodržujte pokyny a zásady pro opuštění bytu nebo domu dle samosprávy či státní správy.

Co máte poškozeno?

Vozidlo

Nemovitost

Je vaše auto poškozeno kroupami, vichřicí nebo záplavou?

1

Nafoťte poškození


Nafoťte vozidlo hned na místě vzniku škody.

Co tím myslíme?

2

Zajistěte vozidlo proti dalšímu poškození 


Zakryjte například poškozené sklo, aby nedošlo k další škodě.

3

Nahlaste škodu 


Zavolejte na 270 270 777 – Direct linku hlášení škod (po–pá 8–18 h) nebo vše nahlaste přes web: Vyřešte vše jednoduše online.

4

Vyberte, kde vozidlo opraví


Pokud je vozidlo nafoceno a je pojízdné, můžete s ním jezdit – pozor, netýká se poškozeného čelního skla, se kterým jezdit nesmíte. Kde můžete vozidlo nebo čelní sklo opravit? Mapa smluvních servisů Direct pojišťovny .


Informace potřebné k nahlášení

1

 Registrační značka (SPZ)

2

Informace kdy, kde a jak ke škodě došlo

3

Jména a příjmení účastníků nebo svědků škody

4

Pokud máte k dispozici, tak fotky z nehody/fotky rozsahu poškození

Jak můžete nahlásit škodu?

1

Zavolejte na 270 270 777 – Direct linku hlášení škod (po–pá 8–18 h).

2

Nebo můžete vyplnit online Nahlášení škody pro lidi a firmy

3

Škodu na majetku můžete nahlásit také přes Appka Direct – Hlášení škody

Kalamita