Z Directu 22. 1. 2024 Neomezené volno využívá celá Direct family. Daří se to i v týmech, které pracují na směny Neomezené volno funguje v Directu už šestým rokem. Michal Kárný 0
CestujemeZ Directu 7. 8. 2023 Vyhráli jsme Zlatou korunu za naše cestovko! A bodejť by ne! Cestovko od Directu je jednička! A už si toho všimli i ostatní. Alena Kastnerová 0
Z Directu 20. 7. 2023 Direct appka je jako kámoška, která vás nikdy nenechá ve štychu Naše appka je nejlepší pojišťovácká aplikace na trhu. Zjistěte proč. Michal Kárný 0
InovujemeZ Directu 18. 4. 2023 Direct connection – nový portál do Directu Přinášíme našim obchodním partnerům moderní, intuitivní a komfortní prostředí pro jejich práci. Michal Kárný 0
Z Directu 5. 4. 2023 Pojištění je byznys s jistotou Rozhovor s novým podporovatelem obchodního týmu Jiřím Doubravou nejenom o jeho nové roli v Directu. Alena Kastnerová 0
Z Directu 15. 7. 2022 Neomezené volno vs. Happy Days: jaký je rozdíl? Když hledáte práci, firmy vás lákají na řadu benefitů. Michal Kárný 0
JezdímeZ Directu 22. 6. 2022 Direct nabízí klientům náhradní auto zdarma Klienti Directu už nikdy nezůstanou bez auta. Spustili jsme Garanci mobility. Michal Kárný 0
BydlímeCestujemeJezdímeZ Directu 28. 3. 2022 Asistenční služby: nejčastěji se hodí při poruše nebo zabouchnutých dveří Máte přehled o tom, jaké asistence máte k pojištění sjednané? Michal Kárný 0
Z Directu 22. 2. 2022 Pavel Řehák: Dluhopisy jsou odrazem toho, jaké máme ambice Na trhu je nově možné koupit dluhopisy plně zajištěné akciemi Direct pojišťovny s výnosem 6,85 % ročně. Michal Kárný 0
Z Directu 2. 2. 2022 Neomezené volno? Rekordman loni strávil 9 týdnů na dovolené Kromě zákonných čtyř týdnů dovolené mohou lidé v Direct pojišťovně čerpat volno neomezeně. Michal Kárný 0
JezdímeZ Directu 26. 10. 2021 Direct auto chystá revoluci v autoslužbách Direct pokračuje v budování sítě autocenter po celé České republice. Michal Kárný 0
Z Directu 25. 1. 2021 Anketa Voláme rádi: čtvrtina call center má velmi špatné podmínky Iniciativa Voláme rádi zjišťovala, jak lidé hodnotí call centra, kde pracují. Michal Kárný 0