Skip to main content

Výměna všech kol do 300 sekund nebo garance mobility pro všechny klienty Direct family zdarma. To jsou některé z plánů nově vznikajícího Direct auta, společnosti úzce navázané na Direct pojišťovnu. Že to Direct myslí vážně, dokazuje koupě letos už třetího autocentra. „Nově jsme koupili Autocentrum K.E.I. v Brně a pokračujeme tak v naší snaze přiblížit naše služby všem lidem v České republice. Špičkově pokrýváme Prahu a akvizicí K.E.I. budeme schopni přinášet naše služby i klientům na Moravě,“ říká Pavel Řehák, zakladatel Direct family – rodiny firem kolem Direct pojišťovny.

Kromě brněnského autocentra Direct letos koupil i dvě pražské firmy – Autotrio v Modřanech a NH Car, které je jedno z největších autocenter v hlavním městě.

Zážitek pro všechny, výhody pro klienty Directu

Direct auto klientům kromě servisu nabídne i prodej a koupi jejich vozu tak, aby to pro ně bylo co nejpříjemnější. „Chceme nabízet upřímnou a otevřenou komunikaci, poctivost, rychlost, jednoduchost a řemeslnou kvalitu,“ vysvětluje Petr Lehký, ředitel nově vznikajícího Direct auta.

Výměna kol za 300 sekund

I když je vše teprve na začátku, už nyní vznikají konkrétní nápady, jak autoslužby vylepšit. „Chceme například maximálně zrychlit a zjednodušit výměnu kol. Bavili jsme se o projektu, kterému pracovně říkáme Direct 300. Jde o to, že klientovi chceme garantovat, že jeho auto přezujeme do 300 sekund, tedy do 5 minut. A kdybychom to náhodou nestihli, tak bude mít vše zdarma,“ popisuje jeden z nápadů pro Direct auto Lehký.

Náhradní auto zdarma pro klienty Directu

Služby Direct auta bude moci využívat každý. Výhodu budou mít klienti Direct pojišťovny. „Už nyní jsme rozjeli pilotní projekt v našem servisu v Modřanech, díky kterému každý, kdo má škodovku a pojištění od Directu, může využít náhradní auto zdarma. Jde nám o garanci mobility, aby se každý dostal vždy tam, kam potřebuje. Když tedy klient Directu bude opravovat auto u nás déle než 24 hodin, může hned odjet náhradním vozem, který mu po dobu opravy zdarma půjčíme,“ dodává Lehký.

Zároveň upozorňuje, že plány Direct auta jsou teprve na začátku. „Vize ale máme velké. Chceme například zavést on-line odbavení servisu v appce, virtuální autobazar s přímým vstupem pro klienty Direct pojišťovny nebo správu auta v mobilu,“ plánuje Lehký.


Přečtěte si více

Autopojištění. Jak na to, aby se vyplatilo

Komentář k článku