Autor: 3. 6. 2020

Zoufalec, mamánek a botoxák. Máme novou reklamu

Nespokojte se jen tak s někým. Tak zní heslo našich nových reklamních spotů, které od začátku června vídáte v televizi. Spoty jsou stylu prvního rande a snaží se vtipně ukazovat, v čem je Direct jiný než ostatní pojišťovny. „Do hraných spotů jsme se snažili dát víc lehkosti a emocí,“ říká mluvčí Directu Nela Maťašeje.

Nové autopojištění, skryté háčky a svoboda odejít

Nové spoty mají jednoduchou linku – jde o první rande sympatické mladé ženy, která hledá partnera. Bohužel má smůlu a rande nikdy nedopadne ideálně – vždycky se objeví nějaký problém. „Nápadníkům pracovně říkáme mamánek, zoufalec a botoxák. Hlavní myšlenkou je, že by se člověk neměl spokojit jen tak s někým. Samozřejmě nejen v životě, ale taky při výběru pojišťovny. Současně dokazujeme, že to v Directu děláme jinak. Tuto paralelu završí velké zelené Éčko, které problémového partnera vymrští od stolu a zaujme jeho místo naproti dívce,“ popisuje klipy Maťašeje.

Nejtěžší scéna? Odmrštění nápadníků

Právě natočení odmrštění od stolu bylo nejvíc obtížné. „Chtěli jsme, aby scéna působila opravdově, takže jsme zavrhli animaci a nechali obří Éčko vyrobit. Přestože naši herci nejsou kaskadéři, zvládli to bravurně. Natáčeli jsme celou noc spolu s týmem kaskadérů. Byla to krásná práce,“ dodává Maťašeje. Každý spot upozorňuje na jednu z výhod Directu – žádné skryté háčky, možnost kdykoliv odejít a na nové havarijní pojištění, které klientům každý rok u mladých aut zlevňuje o sedm procent.

Botoxák
Mamánek
Zoufalec

Komentář k článku