Skip to main content

Představte si, že v noci jedete z Prahy do Brna, ale jako obvykle musíte objíždět ucpanou dálnici. Najednou srazíte srnku. Z chladiče teče voda. Auto je nepojízdné. Voláte na asistenci kvůli odtahu. Na otázku „Kde jste?“ ale nedokážete odpovědět jinak než „Někde v lese“. Snažíte se na mobilu podle mapy a GPS popsat svoji polohu a doufáte, že vás odtahovka brzo najde. „Kvůli takovýmto situacím jsme se rozhodli klientům nabídnout jednodušší způsob, jak můžou asistenci sjednat. Stačí na www.direct-asistence.cz vyplnit základní údaje a pomocí GPS si už auto odtahovka jednoduše najde na metr přesně. Služba funguje podobně jako Liftago a klient celou dobu na mapě vidí, jak se k němu blíží pomoc a kdy přijede,“ vysvětluje digitální asistenci Michal Kozub z Direct pojišťovny.

Jen kvalitní odtahovky

Jednoduše funguje také proces na pozadí, který jako klienti nevidíte. Po odeslání se vaše poptávka na odtah automaticky rozešle na firmy v okolí, které ji mohou hned přijmout a vyslat pomoc. „Z reálných případů víme, že odtahovka umí přijmout požadavek do půl minuty, čímž se vše zrychluje. Poptávku navíc posíláme jen nejlépe hodnoceným odtahovým službám,“ dodává Kozub.

V Directu jsme se také setkávali s tím, že lidé, kteří mají problém se sluchem, si asistenci sjednávali jen těžko. Nová služba jim tedy umožní asistenci objednat bez problémů.