Skip to main content

Opatření posledních dní zní jasně: co nejvíc omezit styk s ostatními lidmi. V Direct pojišťovně jsme se naštěstí už dávno předtím snažili o to, aby klienti většinu věcí u nás mohli vyřídit online. V Directu je tedy jednoduše možné sjednat smlouvu, která platí hned po zaplacení bez nutnosti podpisu, přes internet. Stejně tak je možné nutnou prohlídku auta zvládnout bez toho, aniž byste se museli s někým potkat.

Nafocené škody pošlete e-mailem

Pokud si sjednáváte havarijní pojištění, tak v některých případech můžete auto nafotit díky Direct appce. Stejně tak je možné tento princip využít i při řešení škod. „Po domluvě s klientem mu nabízíme, aby si poškozené auto nafotil sám jednoduše mobilem nebo foťákem. Pokud souhlasí, pošleme mu návod, jak na to. Stačí, když vyfotí auto ze všech stran, jeho veškerá poškození a další jeho části, například palubní desku. Vše nám pak pošle e-mailem. Technik fotografie zkontroluje bez toho, aby musel na místo, sepíše zápis o poškození, který zasílá klientovi popřípadě servisu, aby mohl začít s opravou vozidla,“ říká Karel Luka z Direct pojišťovny.


Přečtete si také

Povinné ručení? Nezadlužte se kvůli nízkému limitu

Komentář k článku