Skip to main content

Klientům, kteří plánují cestu do Izraele s odjezdem do 31. 10., umožníme uplatnit připojištění storno zájezdu.

Týká se to všech připojištění storna zájezdu v rámci cestovního pojištění sjednaných do 7. 10. 2023.

Pokud tedy klient Directu, který má sjednáno toto připojištění, nechce na dovolenou odjet a zruší ji, dostane od Directu zaplaceno 80 % výdajů, které za zájezd zaplatil nebo musel zaplatit za jeho stornování.

„Klienti pro nás vždycky byli a jsou na prvním místě. Proto jsme se rozhodli reagovat na situaci ve světě. Přijde nám úplně normální, že někdo nechce odjet na dovolenou, když tam začaly nepokoje. Rozhodli jsme se proto proplácet storno nad rámec toho, co bychom v této situaci měli dělat,“ doplnil CEO Direct pojišťovny Michal Řezníček.

Všem klientům, kteří už v Izraeli jsou, plně platí jejich cestovko.

Zároveň v případě, kdy dojde ke ztrátě či poškození cestovních dokladů, nabízí Direct možnost využití asistenčních služeb, které uhradí cestu na zastupitelský úřad a zpět, a to dokonce včetně ubytování na dobu nezbytně nutnou, v případě, že by vyřízení dokladu trvalo o něco déle.


Přečtěte si také

Zavazadla na druhém konci světa? Pojišťovna přispěje na nové oblečení


Autor Michal Kárný:

Mám rád texty, které jsou jednoduché, přehledné, odpovídají na všechny otázky a dobře se čtou. Pojišťovnictví není jednoduchý obor. V Directu se proto už od roku 2019 snažím o to, aby lidé, kteří mají zájem, díky mým textům rozuměli tomu, co mají pojištěné a kdy jim pojistka pomůže. Pomáhá mi v tom i novinářská praxe z Brněnského deníku Rovnost, kde jsem začínal jako redaktor, pokračoval jako editor a svoje mediální působení ukončoval jako šéfredaktor.

Komentář k článku