Zoufalec, mamánek a botoxák. Máme nové reklamy

Nespokojte se jen tak s někým. Tak zní heslo nových reklamních spotů Direct pojišťovny, které od 1. června mohou lidé vidět na stanicích skupiny Prima. Spoty jsou ve stylu prvního rande a snaží se vtipně ukazovat, v čem je Direct jiný než ostatní pojišťovny. „Kompletně jsme změnili vizuální styl našich reklam. Spoty, které byly stříhané z papíru, jsme nahradili hranými scénkami. Chtěli jsme do spotů dát víc lehkosti a emocí, což se v animovaných klipech dělá obtížně,“ upozorňuje na změnu mluvčí Directu Nela Maťašeje.

Nové autopojištění, skryté háčky a svoboda odejít

V televizi budou lidé měsíc a půl vídat celkem tři klipy z prostředí restaurace. „Nové spoty mají jednoduchou linku – jde o první rande sympatické mladé ženy, která hledá partnera. Bohužel má smůlu a rande nikdy nedopadne ideálně – vždycky se objeví nějaký problém. Nápadníkům pracovně říkáme mamánek, zoufalec a botoxák. Hlavní myšlenkou je, že by se člověk neměl spokojit jen tak s někým. Samozřejmě nejen v životě, ale taky při výběru pojišťovny. Současně dokazujeme, že to v Directu děláme jinak. Tuto paralelu završí velké zelené Éčko, které problémového partnera vymrští od stolu a zaujme jeho místo naproti dívce,“ popisuje klipy Maťašeje.

Botoxák – Propagace Zlevňujícího havarijka
Mamánek – Žádné skryté háčky
Zoufalec – Svoboda kdykoliv odejít