Výzva za konečně normální call centra



Voláme rádi

Naší kampaní Voláme rádi jsme se zaměřili na nejhorší nešvary ostatních call center. A vypadá to, že jsme tím píchli do vosího hnízda. Jsme rádi a pokračujeme dál veřejnou výzvou za konečně normální call centra.

Pokud se vám také nelíbí podmínky v některých call centrech, šiřte tuto výzvu dál, aby se podmínky i jinde změnily.






Desatero konečně normálního call centra




Na záchod můžu jít kdykoliv potřebuji.

Více info

Na záchod teď chodím docela často, ani nevím kolikrát za den. Proto je fajn, že v Directu nás v tomto nijak neomezují. A je jedno, jestli je někdo těhotný, nebo ne 😊.

Jana

Nemusím dodržovat call skripty. S klienty mluvím lidsky, přirozeně.

Více info

Som rada, že s klientmi môžem komunikovať v mojom rodnom jazyku. Väčšinou sú na mňa príjemní a hovoria mi, že ich teší, že opäť počujú slovenčinu. Občas si zaspomínajú, ako po Slovensku cestovali.

 

Tereza

Jíst a pít můžu, když potřebuji.

Více info

Objednávám si čínu, kterou miluji. Často mi ale dojde pozdě, až po obědové pauze. To ale v Directu nevadí, protože si jídlo můžu dát kdykoliv. A i když pak jím hůlkami, což mi trvá déle, tak se můžu v klidu najíst.

Žaneta

Neplním nesmyslné normy.

Více info

V předchozí práci jsem musela každý třetí hovor něco prodat. Když se mi to nedařilo, tak jsem si vyslechla urážky, že i pes by prodával líp. Dokonce se zveřejňovaly black listy lidí s nejhoršími výsledky a ti se pak veřejně zesměšňovali. V Directu nemusím nic na sílu prodávat, hlavní je spokojený klient.

Kristýna

Šéf je od toho, aby mě podporoval v práci.

Více info

Na cestě do práce mě zaskočila průtrž mračen a já zmokla. V práci jsem tedy seděla a byla mi zima. Moje podporovatelka mi pak všude možně sháněla deku, což se jí nakonec povedlo a já díky tomu nenastydla. To je samozřejmě jen třešnička na dortu, která ale potěší, a ne každý to v práci zažije.

Bětka

Klientům nic nevnucuji, hlavní je, aby byli spokojení.

Více info

Předtím jsem pracovala v jiném call centru, kde jsem musela během hovoru lidem vnutit půjčku, aniž by si toho všimli. V Directu si s klienty můžu povídat a nabízím jim jen to, co se jim hodí. A pokud něco nepotřebují, tak jim to klidně můžu otevřeně říct. Prostě žádné přemlouvání na sílu.

Kamila

Na lince nemusím být od rána do noci. Mám normální pracovní dobu.

Více info

Na jiných call centrech bývají lidé třeba až do osmi nebo dokonce desíti hodin večer. Tady je to různé podle toho, jakou mám zrovna směnu. Někdy končím o půl páté, jindy v sedm. Každopádně je to klasická osmihodinovka, takže si stíhám užít volný čas.

Simona

Směny dávají smysl, abychom tu pro klienty byli v čase, kdy potřebují.

Více info

V Directu tu chceme být pro klienty, když potřebují, proto někteří z nás začínají později a bývají tu do sedmi. Klienti jsou pak mile překvapení, když se dovolají a mohou vyřešit, co potřebují. Oproti předchozím pracím, kde jsem bývala třeba i dvanáct hodin, je navíc osmihodinová pracovní doba příjemná změna.

Nikola

Nemám daný počet hovorů za hodinu, hlavní je spokojenost klientů.

Více info

Měla jsem hovor s naší třiaosmdesátiletou klientkou, který trval 98 minut. To je nový rekord Directu. Je fajn, že tu nemusím hovor utnout, když je dlouhý. Paní si dělala pořádek ve smlouvách. I když to bylo hodně náročné, tak jsme společně všechno vyřešily.

Žaneta

Pracuji v příjemném prostředí a mám svoje místo, kde se cítím dobře.

Více info

Z pracovního místa mám takový obývák. Mám tam všechno jídlo, spoustu čajů, med, solničku, šminky i ponožky, kdyby byla zima na nohy. V boxíku mám pak časopisy, sudoku, léky, prostě všechno, abych se v práci cítila jako doma.

Iveta





Otestujte si, jestli pracujete v normálním call centru

Díky krátkému kvízu zjistíte, jak na tom jste.

1. Můžete chodit na záchod, kdykoliv potřebujete?

 
 

2. Můžete s klienty mluvit lidsky, přirozeně, nebo musíte dodržovat předepsané návody, takzvané call scripty?

 
 

3. Můžete jíst a pít, kdykoliv potřebujete?

 
 

4. Musíte v práci plnit dané normy?

 
 

5. Pomáhá vám váš šéf v práci?

 
 

6. Když voláte klientům, musíte se jim za každou cenu vnucovat?

 
 

7. Kdo určuje pracovní směny?

 
 

8. Máte daný počet hovorů, které musíte splnit za hodinu?

 
 

9. Máte standardní pracovní dobu?

 
 

10. Pracujete v příjemném prostředí?

 
 

Otázka 1 z 10




Pošlete nám váš příběh

Zažili jste při práci něco, co vás budilo ze snu? Práce v některých call centrech je plná absurdit a neskutečných zážitků. Pošlete nám ten váš. Ty nejlepší pak zveřejníme ve zprávě, která bude mít stejný cíl jako celá kampaň – zařídit, aby práce v call centrech byla konečně normální.

Váš příběh






Co je ten Direct zač

Direct pojišťovna je tu proto, aby měnila svět pojišťovnictví k lepšímu. Věříme, že i pojišťovna může být příjemné místo a může být fér. Neschováváme se za nepřehledné pojistné podmínky, mluvíme na rovinu a lidsky. Všechno, co děláme, se snažíme dělat jednoduše, rychle, spolehlivě a přátelsky.




Volné pozice u nás

Specialista/specialistka v našem cool centru

Budeš radit a pomáhat klientům Direct pojišťovny, když to budou potřebovat.

Jdu do toho

Obchodní specialista/specialistka telemarketingu

Na rovinu a bez háčků budeš klientům říkat o pojištění, které se jim může hodit.

Jdu do toho

Specialista/specialistka pojistné události

Klientům budeš pomáhat s řešením jejich škody od začátku až do konce.

Jdu do toho