Od 28. 7. spouštíme novou spolupráci se společností Click2Claim, díky které budou mít klienti vždy přehled o tom, na co mají v rámci zpoždění letu, vlaku nebo autobusu nárok.
Jak to bude fungovat?
- Klient vyrazí na dovolenou, ale jeho cesta letadlem, vlakem nebo autobusem se zkomplikuje.
- Na lince + 420 253 253 181, která je dostupná 24/7, získá veškeré informace ohledně daného zpoždění.
- V případě letu dostane klient navíc možnost požádat o pomoc při vymáhání kompenzace od letecké společnosti.
Jak bude probíhat komunikace s klienty?
- Po sjednání pojištění: klient od nás dostane e-mailem Doplňkové pojistné podmínky pro cestovní pojištění : DPP_CP_2025 (platí pro klienty, kteří necestují autem).
- Transakční komunikace: v e-mailu bude informace o společnosti Click2Claim s odkazem na webovou stránku s podrobnými informacemi. Click2Claim | Direct pojišťovna
- Den před dovolenou: klient obdrží e-mail s vysvětlením služby.
Co to znamená pro vás?
Díky těmto vylepšením:
- umožníme klientům lepší orientaci a dostupnost služeb,
- v případě zpoždění dostanou klienti přesně ty informace, které potřebují,
- posilujeme pozici kvalitního partnera v oblasti cestovního pojištění.