Od 28. 7. spouštíme novou spolupráci se společností Click2Claim, díky které budou mít klienti vždy přehled o tom, na co mají v rámci zpoždění letu, vlaku nebo autobusu nárok.

Jak to bude fungovat?  

  • Klient vyrazí na dovolenou, ale jeho cesta letadlem, vlakem nebo autobusem se zkomplikuje. 
  • Na lince + 420 253 253 181, která je dostupná 24/7, získá veškeré informace ohledně daného zpoždění. 
  • V případě letu dostane klient navíc možnost požádat o pomoc při vymáhání kompenzace od letecké společnosti. 

Jak bude probíhat komunikace s klienty? 

  1. Po sjednání pojištění: klient od nás dostane e-mailem Doplňkové pojistné podmínky pro cestovní pojištění  : DPP_CP_2025 (platí pro klienty, kteří necestují autem).  
  2. Transakční komunikace: v e-mailu bude informace o společnosti Click2Claim s odkazem na webovou stránku s podrobnými informacemi.   Click2Claim | Direct pojišťovna 
  3. Den před dovolenou: klient obdrží e-mail s vysvětlením služby. 

Co to znamená pro vás? 

Díky těmto vylepšením:  

  • umožníme klientům lepší orientaci a dostupnost služeb,  
  • v případě zpoždění dostanou klienti přesně ty informace, které potřebují,  
  • posilujeme pozici kvalitního partnera v oblasti cestovního pojištění.