Škodu vyřešíme za klienta, i když ho nabourá třeba Bulhar v Maďarsku
Direct klientům nově nabízí Pojištění nezaviněné bouračky. Jedná se o přímou likvidaci, my jsme ji ale pojmenovali jinak, aby byl název srozumitelnější. Pojištění klientům pomůže, když do jejich auta někdo nabourá. V tomto případě by totiž museli hlásit a řešit škodu s pojišťovnou, u které má viník povinné ručení. S připojištěním stačí, když škodu nahlásí Directu. My už se pak o všechno postaráme. Také peníze na opravu vozidla dostanou klienti přímo od nás. Odpadá tedy složité a někdy zdlouhavé řešení s neznámou pojišťovnou. Klienti výhody tohoto pojištění nejjednodušeji pochopí tak, když jim řeknete, že jim pomůžeme, i když je nabourá třeba Bulhar v Maďarsku. Na tomto pojištění je totiž nejlepší to, že platí po celé Evropě. „Tento územní rozsah nabízíme jen my a ještě jedna pojišťovna na českém trhu,“ podotýká člen představenstva pro obchod Direct pojišťovny Michal Řezníček.
Kdy může klient připojištění využít
Pojištění nezaviněné bouračky je potřeba při sjednání smlouvy připojistit. Klientovi pomůže v situacích, kdy za dopravní nehodu může ze 100 % řidič nebo provozovatel jiného vozidla, které ze zákona musí mít povinné ručení. Musí být také možné jasně určit toho, kdo má škodu zaplatit a účastníci musí sepsat společný záznam nebo nehodu musí šetřit policie. Pojištění se týká jen škod na věcech, na škody na zdraví se nevztahuje.