Po dvou letech měníme reklamní kampaň

Po dvou letech měníme koncept svých reklamních spotů i celé kampaně. Po nápadnících z nepovedeného rande přicházíme s „pojištěním lusknutím prstu“, kterému říkáme „snapsurance“ (snap = anglicky lusknutí, insurance = anglicky pojištění). Pracovali jsme na něm s agenturou B&T.

Lusknutí prstů je hlavní poznávací znak všech spotů i klíčových vizuálů kampaně. „Chtěli jsme jasný, zapamatovatelný prvek, který vystihne, proč jsme vůbec jako pojišťovna na světě. Víme, že lidé nad pojištěním nechtějí přemýšlet, jen potřebují, aby šlo všechno rychle a hladce. Ať už jde o sjednání pojištění, nebo řešení nehody, když se něco stane. Zkrátka, že je všechno jako lusknutím prstu,“ říká Nela Maťašeje, která vede v Directu tým marketingové komunikace.

Klíčové vizuály vytvořil fotograf Pavel Hejný, který pracoval například na kampani České spořitelny, Staropramenu nebo Sezamo. Na konceptu snapsurance spolupracoval Direct s agenturou B&T. Za kamerou bylo režisérské duo Novák&Ngyuen (Tomáš Bláha a Dužan Duong), produkčně se kampaně chopila agentura Procoma.

A vy se na ukázky naší nové kampaně můžete podívat jako první:


Přečtěte si i další Direct novinky 01/2023