Nová funkce u autopojištění

V rámci automatizace procesů jsme připravili sběr údajů k vozidlu, které klient nedodá při sjednání pojistné smlouvy – jedná se hlavně o číslo registrační značky (SPZ) a číslo velkého technického průkazu.

U smluv, kde není k vozidlu doplněná SPZ, je totiž složitější poskytnout asistenci.

Pokud má klient na cestě problém a potřebuje pomoc, ptá se asistenční služba v rámci hovoru právě na SPZ; chce ji coby identifikační údaj. V případě, že na smlouvě SPZka není, je možné klienta ověřit podle VIN kódu. Ten je ale obtížné najít, navíc je složitější ho po telefonu nadiktovat, obzvlášť ve stresové situaci. Výsledkem je potom zbytečně dlouhý a komplikovaný rozhovor, který oddaluje nutnou pomoc.

A protože chceme co nejspokojenější klienty, rozhodli jsme se je upozorňovat na chybějící údaje e-mailem. Z něj bude navíc možnost prokliknout se do webového formuláře a potřebná data rovnou doplnit.

Pokud klient tyto nutné údaje nedodá včas, smlouvu ukončíme.  

Proces máme v současné době v pilotním provozu a ladíme ho k dokonalosti. Spuštění očekáváme nejdříve v polovině února 2023. Budeme rádi, pokud se do pilotního provozu zapojíte a pomůžete nám vychytat poslední mušky.


Přečtěte si i další Direct novinky 01/2023