Škody na autech řešíme do jednoho dne

Likvidací škod se v Direct pojišťovně zabývá 95 lidí, což je zhruba třetina firmy. Vše začíná u nahlášení škody. To mohou klienti udělat přes webový formulář nebo telefonicky. Telefonem se dovolají na klientské centrum nebo nově přímo na specialisty pojistné události. „Od listopadu zavádíme nové telefonní číslo 270 270 777, přes které klienti rovnou nahlásí škody na vozidlech,“ říká ředitel likvidace v Directu Karel Luka.

Specialisté zaregistrují pojistnou událost, vysvětlí, co klienta bude čekat, co má dělat, jaké dokumenty dodat a domluví se na nejlepší formě likvidace. Provází ho tedy celým procesem od začátku až do konce. „Díky celému týmu dokážeme nyní vyřešit většinu škod na autech během jednoho dne,“ podotýká Luka.

„Pomáháme lidem v průšvihu, prožíváme jejich příběhy, nacházíme pro ně jednoduché, férové řešení, a tím získáváme srdce fanoušků.“

Kdo řeší škody v Directu

Klientské centrum – servisní část

První kontakt s klientem. Škodu zaregistrují rovnou nebo předají na specialisty pojistné události. Od listopadu mohou klienti, kteří hlásí škodu na vozidlech, využít nové číslo 270 270 777, přes které se dovolají specialistům přímo.

Specialisté pojistné události (KAPU)

Řeší zhruba dvě třetiny škod na vozidlech od začátku do konce.

Likvidátoři

Likvidátoři pro majetek a škody na zdraví.

Likvidátoři pro škody v zahraniční a na vozidlech.

Mobilní technici

Vyjíždějí přímo na místo, aby mohli škodu zdokumentovat a případně vyšetřit. Patří sem i detektivové pojišťovny.

Externisté

Europe assistance – asistenční služba pro cestovní pojištění, která přímo likviduje škody.

Zajímavá čísla

2 492

pojistných událostí vyřešíme měsíčně

97 323

korun vyplatíme na pojistném plnění každou hodinu, to je 27 korun každou vteřinu

70 000

kilometrů ujedou měsíčně naši mobilní technici, mohli by tak téměř dvakrát objet celou zeměkouli

4

pracovní hodiny nám stačí ke zpracování dokumentů od klienta

4 872

hovorů měsíčně vyřídí naši specialisté pojistné události