Direct pojišťovna slaví 5 let a stále roste

Neuvěřitelně to letí a už je to pět let, co vznikla Direct pojišťovna. Od začátku jsme se snažili nebýt jen další pojišťovnou v řadě. To by nás ani nebavilo. Chceme být totiž konečně normální a měnit svět pojišťovnictví k lepšímu. Co to znamená? Například to, že firma je postavená na pevných hodnotách, které jsou vidět ve všem, co děláme. Kromě toho ale děláme i další věci jinak než ostatní. Klienti u nás vše vyřeší online, ale když si s námi chtějí popovídat osobně, mohou přijít třeba na jednu z našich kavárenských poboček. Mluvíme lidsky, aby nám klienti rozuměli, a chceme jim ukázat, že pojišťovnictví nemusí být v životě jen další nepříjemnost. To, že věci děláme jinak, dokazuje i naše první e-konference z virtuálního studia.

Stále rosteme

Díky tomuto přístupu od roku 2015 stále rosteme. „Na začátku jsme měli sto tisíc klientů, které jsme převzali od Triglavu, teď už jich je 336 tisíc. Stejně tak roste naše portfolio, které letos překonalo 2 miliardy korun. Důležité je také to, že ze začátku jsme byli vnímaní jako pojišťovna pro pojištění vozidel, a i když auta u nás stále převažují, tak čtvrtinu našich smluv tvoří pojištění podnikání a výrazně rosteme také v pojištění majetku,“ podotýká předseda představenstva Direct pojišťovny Pavel Řehák.

Jak jsme vznikli

Značka Direct se v České republice objevila v roce 2007, ale to jsme ještě nebyli my. Pod tímto názvem vstoupila na trh britská společnost, která nabízela pojištění výhradně online. Po pěti letech, v roce 2012 skončila. Značka Direct se nám líbila, a tak jsme se ji rozhodli koupit. A nejen ji. Ve stejné době jsme odkoupili krachující pojišťovnu Triglav a rozhodli jsme se postarat o všechny její klienty. V roce 2015 pak vznikla úplně nová Direct pojišťovna, která ale nemá s původní firmou mnoho společného.