Díky digitální asistenci klient na mobilu vidí, jak se blíží odtahovka

Nová moderní asistence jednoduše určí polohu auta, i když klient netuší, kde je.

Představte si, že v noci jedete z Prahy do Brna, ale jako obvykle musíte objíždět ucpanou dálnici. Najednou srazíte srnku. Z chladiče teče voda. Auto je nepojízdné. Voláte na asistenci kvůli odtahu. Na otázku „Kde jste?“ ale nedokážete odpovědět jinak než „Někde v lese“. Snažíte se na mobilu podle mapy a GPS popsat svoji polohu a doufáte, že vás odtahovka brzo najde. „Kvůli takovýmto situacím jsme se rozhodli klientům nabídnout jednodušší způsob, jak můžou asistenci sjednat. Stačí na www.direct-asistence.cz vyplnit základní údaje a pomocí GPS si už auto odtahovka jednoduše najde na metr přesně. Služba funguje podobně jako Liftago a klient celou dobu na mapě vidí, jak se k němu blíží pomoc a kdy přijede,“ vysvětluje digitální asistenci ředitel produktového managementu Direct pojišťovny Michal Kozub.

Jen kvalitní odtahovky

Jednoduše funguje také proces na pozadí, který klient nevidí. Po odeslání se jeho poptávka na odtah automaticky rozešle na firmy v okolí, které ji mohou hned přijmout a vyslat pomoc. „Z reálných případů víme, že odtahovka umí přijmout požadavek do půl minuty, čímž se vše zrychluje. Poptávku navíc posíláme jen nejlépe hodnoceným odtahovým službám,“ dodává Kozub.

                Informace o možnosti využít digitální asistenci budeme šířit mezi klienty a plánujeme ji dát i na zelenou kartu, aby si mohl každý vybrat, jestli bude chtít odtah řešit po telefonu nebo jednoduše online. „Nový způsob také pomůže lidem s vadou sluchu,“ podotkl Kozub.

Klienti asistenci jednoduše objednají přes mobil