Skip to main content

Unikající plyn, rozbité sklo nebo zalomený klíč v zámku. Asistenční služby, které si můžete jednoduše sjednat k pojištění bytových domů, vám pomohou v mnoha situacích. „V Direct pojišťovně navíc nejste vázaní na asistenční službu. Nově vám proplatíme náklady, které jste zaplatili při řešení urgentní situace, která postihla bytový dům,“ podotýká David Kubát z Direct pojišťovny.

Funguje to jednoduše. Stačí si zajistit firmu či živnostníka, který situaci vyřeší, a pojišťovna vám proplatí náklady spojené se zásahem.

Když nejdou otevřít dveře

Zámečníka vám pojišťovna do sjednaného limitu zaplatí v těchto případech:

  • dveře není možné otevřít klíčem,
  • klíč od dveří se ztratil,
  • klíč zůstal v domě a dveře jsou zabouchnuté,
  • klíč někdo zalomil v zámku.

Asistence v tomto případě zaplatí práci zámečníka, případně drobný materiál. Na náhradní díly se pojištění nevztahuje. „Zaplatíme náklady na práci potřebnou k otevření daných dveří a k zajištění funkčnosti jejich odemykání a zamykání včetně případné výměny zámků, a to až do sjednaného limitu. Dále proplatíme i drobný materiál do 500 Kč,“ vysvětluje Kubát.

Pomoc, havárie!

Kromě zámečníka mohou asistenční služby pomoci i v případě havárie. V případě potřeby vám proplatíme výjezdy:

  • instalatéra,
  • elektrikáře,
  • plynaře,
  • sklenáře,
  • specialisty pro čištění kanalizací,
  • specialistů pro odstranění vosích, včelích a sršních hnízd.

I v tomto případě platí stejné podmínky jako u zámečníka. Pojišťovna do sjednaného limitu zaplatí práci příslušného specialisty, který příčinu havárie odstraní.


Přečtěte si také

Na co si dát pozor při pojištění bytových domů

Co dělat, když potřebujete pomoc odborníka

Pokud potřebujete asistenci využít, zavolejte specialistovi ve svém okolí. Nechte si vystavit fakturu za provedenou činnost, kterou pojišťovně zašlete a ta ji proplatí. Je to jednoduché.