Ťukance si klient likviduje sám. Pomáhá umělá inteligence

Škody chceme řešit nejrychleji na trhu. Pomáhá nám v tom i naše webová aplikace.

Vyřešení škody do deseti minut? U menších škrábnutí a ťukanců to umíme už dnes. Pokud klient souhlasí, pošleme mu odkaz na webovou aplikaci, díky které si škodu zlikviduje sám. Nemusí tedy kvůli tomu nikam jezdit.

Ideální je použít chytrý telefon. S mobilem pak vyfotí auto, na kterém označí poškozené díly, nafotí řidičský průkaz, velký technický průkaz a záznam o dopravní nehodě. Jasné pokyny ho navedou až do konce a hned se dozví částku, kterou mu nabízíme jako pojistné plnění. S tou buď souhlasí, nebo ne. „Potom to ještě zkontroluje likvidátor a pokud je vše v pořádku, tak posíláme peníze na účet. Aplikaci je možné využít jak u havarijního pojištění, tak u povinného ručení,“ vysvětluje Karel Luka z Direct pojišťovny. Toto rychlé řešení škody nyní využívají desítky klientů týdně.

Umělá inteligence pozná i skrytá poškození

Službu, kterou jsme v Directu zavedli letos na jaře, budeme i dál zlepšovat a zjednodušovat. Pomůže nám v tom umělá inteligence. Klient tak už nebude muset označovat poškozené díly ani to, jak moc jsou zničené. „Aplikace si vše spočítá sama a klient pouze nafotí auto. Potom se hned dozví částku k vyplacení. Umělá inteligence dokonce na základě velkého množství fotek dokáže určit i pravděpodobnost toho, že za nafoceným dílem najde mechanik i další poškození,“ podotýká Luka.

Díky tomuto unikátnímu řešení škod budeme schopní drobné nehody řešit nejrychleji na trhu.