Dva QR kódy při aktualizaci smluv k majetku  

Otázka dvou QR kódů se opakovaně objevuje ve vašich dotazech. Dva QR kódy, tedy – dva různé platební údaje posíláme ve výročním dopise, kde klientům nabízíme úpravu jejich stávající smlouvy tak, aby jejich majetek nebyl podpojištěn.

Klienta ve výročním dopise vždy informujeme o tom, jak se změnila situace na trhu s nemovitostmi, jak se zvýšily ceny apod.

V návaznosti na tyto změny klientovi nabídneme dvě možnosti:

  1. Klient si smlouvu aktualizuje dle našeho návrhu. V tomto případě garantujeme, že u případných škod neuplatníme podpojištění. Chce-li tuto možnost, použije jeden QR kód.
  2. Klient nechá smlouvu nastavenou stejně jako dosud, i s rizikem podpojištění. V tomto případě využije druhý QR kód.

Ať už klient vybere jednu, nebo druhou možnost (tedy jeden, nebo druhý QR kód), ani v jednom případě nemusí nic podepisovat. Tím, že zaplatí, se mu smlouva automaticky prodlouží /aktualizuje.

Jen v tom prvním případě, tedy že klient smlouvu aktualizuje, garantujeme, že při případné škodě neuplatníme podpojištění.


Přečtěte si i další Direct novinky 02/2023