Skip to main content

Řešíte opravu vašeho auta po nehodě z havarijního pojištění? Nebo za nehodu může někdo jiný a škody zaplatí povinné ručení viníka? V obou těchto případech se budete muset rozhodnout, jestli auto necháte opravit ve smluvním servise pojišťovny, nebo si vyberete jiný.

I když třeba máte svůj oblíbený servis, kam jezdíte, existují argumenty, proč byste v tomto případě měli dát přednost tomu, který vám navrhne pojišťovna.

1)      Rychlejší oprava

Výhodou opravy v partnerských servisech pojišťovny je, že všechno vyřizování proběhne mnohem rychleji.

Například díky tomu, že vás vezmou na řadu přednostně.

A poškozené auto sami nafotí. Nemusíte tedy čekat na mobilního technika nebo auto fotit sami.

Také předávka opraveného auta proběhne bez zbytečného zdržování. Partnerský servis vám totiž auto předá už na základě výplatního dopisu od pojišťovny. Tedy dřív, než bude mít peníze na účtu.

2)      Záruka kvality

Můžete si být také jistí tím, že servis je kvalitní. Například v Directu si důsledně vybíráme, s kým budeme spolupracovat. A to hlavně u takzvaných Fér servisů, u kterých zaručujeme kromě kvality i špičkový přístup ke klientům.

3)      Méně papírování a vyřizování

Pokud navíc servisu dáte plnou moc, nemusíte se o nic starat, všechno papírování s pojišťovnou vyřeší za vás.

Například Fér servisy Directu jsou v neustálém kontaktu s pracovníkem pojišťovny, který škodu řeší. Máte tedy jistotu, že vše proběhne velmi hladce.

4)      Bez doplácení ze svého

Díky tomu, že Fér servisy jsou s pojišťovnou v kontaktu, tak máte jistotu, že vše, co souvisí s dopravní nehodou, pojišťovna zaplatí.

V jiných servisech ale musíte aktivně dohlížet na to, jestli je cena za opravu odpovídající. Jestli například servis nepoužil předražené díly nebo jestli práce v servisu nebyla dražší, než je obvyklé. A toto vše s pojišťovnou řešit.

5)      Dostupné náhradní auto

Posledním argumentem je pak snazší možnost získat náhradní auto. Například Fér servisy mají pro klienty Direct pojišťovny rezervovaný vlastní vozový park.

A po domluvě vám mohou náhradní auto přivést klidně až před váš dům, nebo třeba do práce. Nemusíte se tedy o nic starat.

Ještě víc nabízejí servisy sesterské společnosti Direct auto. Tam totiž máte jako klienti Directu Garanci mobility, tedy náhradní auto po dobu opravy zdarma.

A stejnou výhodu mohou využít i ti, které klient Directu naboural a oprava půjde s jeho povinného ručení.


Přečtěte si také

Vyplacení škody rozpočtem, nebo fakturou. Jaký je rozdíl

Komentář k článku